Типи, структура уроків математики


Урок засвоєння навичок і умінь, його структура
І. Організація учнів до роботи.
II. Контроль, корекція і закріплення знань учнів.
      1. Перевірка домашнього завдання.
       2. Усні обчислення.
      3. Опитування учнів.
II. Засвоєння навичок і знань.
      1. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація     
       навчальної діяльності.
      2. Відтворення учнями знань, умінь і навичок
      необхідних для виконання завдань.
     3. Первинне застосування раніше набутих знань.
     4. Застосування учнями знань і вмінь у
     стандартних умовах (робота за зразком,              
     тренувальні вправи, коментування)з метою   
     засвоєння навичок.
      5. Творче перенесення знань і навичок у нові чи  
      змінені умови з метою формування умінь   
      (творчі    вправи).
IV. Завдання додому.
V. Підсумок уроку.
Урок узагальнення і систематизації знань,
його структура
І. Організація учнів до роботи.
II. Контроль, корекція і закріплення знань учнів.
      1. Перевірка домашнього завдання.
      2. Усні обчислення.
      3. Опитування учнів.
III. Узагальнення і систематизація знань.
       1. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація
       навчальної діяльності.
       2. Повторення матеріалу і аналіз основних                
       понять.
      3. Узагальнення і систематизація матеріалу,
       закріплення знань учнів.
      4. Розвиток математичних знань.
IV. Завдання додому.
V. Підсумок уроку.
Урок перевірки, оцінювання і корекції знань, умінь і навичок учнів
(урок контрольної роботи, його структура)

І. Організація учнів до роботи.

II. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.

III. Відтворення необхідних знань ( теоретичного характеру).

IV. Ознайомлення учнів з завданнями контрольної роботи, читання текстових завдань.

V. Вказівки вчителя щодо розміщення записів на сторінці аркуша та щодо перевірки правильності розв'язання. Повідомлення способів оформлення розв'язання задачі. 

VI. Виконання учнями завдань контрольної роботи.

VII. Здача робіт на перевірку.

VIII. Відповіді на запитання, які виникли у школярів.

IХ. Домашнє завдання .

Х. Підсумок уроку.
Урок застосування знань, умінь і навичок,
його структура.
   Учні самостійно виконують обчислювальні завдання, розв'язують задачі.
І. Організація учнів до роботи.ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

ІV. Відтворення учнями знань, умінь і навичок, необхідних для виконання завдань.

V. Осмислення змісту і послідовності застосування практичних дій.

VІ. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя, враховуючи індивідуальні можливості.

VII. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи.

VIII. Звіт учнів про способи і результати виконання роботи.

ІХ. Завдання додому.

Х. Підсумок уроку.
Комбінований урок і його структура в 1 класі
І. Організація учнів до роботи (1 хв).

II. Контроль, корекція та закріплення знань учнів                      (7-9 хв).
        1. Повторення раніше вивченого.
        2. Усна лічба .

III. Вивчення нового матеріалу (9-10 хв).
         1. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація    
         навчальної діяльності учнів.              

        2. Повідомлення вчителем нового матеріалу
        (фронтальна робота вчителя з класом).

       3. Осмислення нового матеріалу.
       4. Первинне закріплення.

IV. Закріплення вивченого матеріалу (10-12 хв).
         1. Робота в зошитах з друкованою основою.
         2. Розвиток математичних знань.

V. Підсумок уроку (2-3 хв).
Комбінований урок і його структура
І. Організація учнів до роботи (1 хв).
II. Контроль, корекція та закріплення знань учнів.

      1. Перевірка домашнього завдання(3-8 хв).

      2. Усна лічба(5-7хв).

      3. Опитування учнів(3-5 хв).

III. Опрацювання нового матеріалу.

      1.Повідомлення теми і мети уроку, мотивація    
       навчальної діяльності(1-2 хв).

      2. Підготовка до вивчення нового матеріалу (3-5 хв).

      3. Вивчення нового матеріалу (7-10 хв).

      4. Первинне закріплення (3-5 хв)

IV. Закріплення та узагальнення знань учнів.

     1. Вироблення вмінь і навичок застосувати нові  
      знання (8-9 хв).

     2. Розвиток математичних здібностей учнів (7-9 хв).

V. Завдання додому (3-5 хв).

VI. Підсумок уроку (2-3 хв).

Немає коментарів:

Дописати коментар