вівторок, 18 жовтня 2016 р.
Кенгуру! Це конкурс класний, розвивайте розум власний!
Всі задачі розв'язали,
І знання ми показали.
«Кенгуру» всіх нас єднав,
До навчання залучав.
Ставив нам значні вимоги.
Ось і маєм перемоги.
Сиджу на уроці і думку гадаю:
Чого математику цю я вивчаю?
Трикутники, кола, квадрати й кути,
Навіщо, навіщо явились мені?
Сиджу на уроці - квадрати малюю
і тихо про себе хвилини рахую,
Коли вже настане та бажана мить
І довго чеканний дзвінок продзвенить?
Аж раптом я чую голос знайомий
Який нам задачу якусь там доводить.
Напружуюсь я і до слів прислухаюсь.
О, Боже, нарешті і я надихаюсь.
Рівні кути, паралельні прямі,
Стає математика ближча мені.
Іду я додому - в портфелі десятка
І та математика вже не загадка!
І знаю я точно, що також візьму
Участь у конкурсі я й КЕНГУРУ.
Ось так ми пишемо!
Цих дітей можна назвати творчими, здібними, талановитими. Педагог В.О.Сухомлинський писав, що витоки здібностей
і обдарованості дітей на кінчиках їхніх пальців. Від них ідуть тоненькі
струмочки, які напувають джерело творчих думок.
Тож письмо – це спосіб передачі думок, а красиве письмо – це ще й
мистецтво, графіка, краснопис.
Підписатися на:
Дописи (Atom)